Summa sidvisningar

4 februari 2009

drygt halva veckan gått


Ja så nu är onsdag och det känns helt okej ändå måste jag säga än emot i tisdags!

Det är tack vare de underbara kompisar man verkligen har! De som verkligen visar att de bryr sig när de märker att det är nåogot som inte stämmer! Så jag vill bara tacka er för ni finns där för mig och ni vet vilka ni är!


Jaha så vad har jag annars gjort idag: försökte få tag på kuratorn men får försöka i morrn igen. Ja sedan har jag varit riktigt duktig och städat i köket , fast det inte är allt för länge sedan så blir det fort beläggning! helt sjukt! Kom en bra bit iallafall så jag ska fortsätta i morrn.

Ja sedan så var jag på hockey KHC- Hallsberg där det blev 3-3.


Ja och nu hamna jag här vilken skräll ja eller inte :D Nej för jag måste ju bara uppdatera mig här för annars får jag klagomål av vissa :P Haha!

Ja men just nu kollar jag på film samtidigt som jag skriver här, ja jag är ju tjej som kan göra fler saker samtidigt :P Det är en film som jag köpte till Emma för några år sedan. Men det är en väldigt speciell film.


ja så var det torsdag i morrn då rå! Men vad ska jag göra då, ja ringa kuratorn igen och sedan blir det att städa vad jag vet och om det händer något mer åter står att se!


ja filmtips kommer också som vanligt :D


Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar