Summa sidvisningar

3 februari 2009

Tack!


För att du gjorde min dag till ën rolig dag!


Ja idag så började jag med att cykla ner till vårdcentralen där jag skulle göra om mitt cellprov för det jag gjorde sist räckte tydligen inte, ja men det gick bra iallafall! Ja sedan därefter så gick jag till arbetsförmedlingen för att uppdatera mig men jag känner mig inte alls motiverad för fem öre och det är inte bara att man går hemma utan så mycket mer som man hinner fundera på när man går hemma som man gör!


Så i morgon ska jag ringa till en kurator på vårdcentralen för att kunna få en tid att prata med henne om för det är så mycket jag skulle vilja prata om som jag inte känner att jag kan göra med någon! För att öppna sig är det lättaste för mig och det har jag aldrig haft!

Så vi får la se hur det blir!


Ja sedan ringde jag Linda en sväng att höra vad hon gjorde, men hon hade lektion för hon svarade inte men hon ringde upp mig senare! Hon undra om jag ville ses och det ville jag för jag vill nu hitta på en massa så man slipper att funderar så mycket!

Så tack för denna eftermiddag och kväll för du fick mig på mycket bra humör!


I morgon får jag se vad det blir att hitta på förutom att ringa kuratorn! Men hoppas på något kul iallafall!


Ja så idag visar de Almtuna-Bofors på tv=) hehe lite kul att se de på tv! Just nu står det 0-0 in i andra perioden! Kom igen nu grabbar!


Å vet ni nu sitter jag med mina fötter i fotbad, jisses va skönt kan jag lova! För jag är ju tyvär så dålig på att ta hand om de! Men får la skylla mig själv!


Nej nu ska jag forsätta att kolla på hockeyn så skriver jag senare om filmtips!


Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar