Summa sidvisningar

11 februari 2009

ingen rolig dag!


Nepp, först så slog förkylningen ut i igår kväll och natt! Så man vakna tusen gånger i natt då!

Ja sedan kom man hem för en liten stund sen efter ha varit på hockey :/ Bofors förlora efter sudden! Usch va tråkigt! men de bara släppte in dom! Tänk om de kunde hålla 3-2 ledningen! Det hade gett än större chans till play off, visst de har fortfarande chansen men inte lika stor!


Leksand borta på lördag är det och där få vi la se hur det går!

Annars idag har jag inte alls gjort mycket för hade inte mycket ork!

ja så det blev soffan för min del och även en litet bad också som var riktigt skönt! För senare gå på hockey som jag bara var tvungen för den matchen ville jag inte missa!



I morrn så blir det kuratorn och sedan vet jag faktiskt inte!




Pusshej!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar