Summa sidvisningar

9 mars 2009

Dumt om det vore lätt!

Ja tänk om det vore lätt med kärlek! Du känner att du inte vill ha förhållande just nu, du gillar mig men vet inte om det kan bli något mer! Hmm hur låter det egentligen! Jag vet inte hur jag ska se på det hela! Har jag öppnat mig för mycket? Som jag inte brukar göra!
Ja nu är jag en aning kluven! Visst jag känner att jag har svårt att binda mig och svårt att kunna lita på någon! Att framför allt kunna öppna mig! Jo jag har mina skäl och det är inte något jag tar upp med vem som helst! Jag känner ändå att jag skulle vilja få mer tid med dig för att kunna visa mer vem jag är ochh även om hur du är i olika situationer! Men varför ska det vara så svårt med allt detta med känslor!
Att skriva är egentligen helt fel för det kan tolkas på så många olika vis!
Men jag har ändå ett hopp! Eftersom jag är ändå en optimist!

Så vad har jag gjort annars i helgen!
Fredag blev en myskväll med alla 3 till slut! Malin bjöd på kycklingcurry paj! mums säger jag bara! Bara du ringer så kommer jag :D Ja sedan kolla vi första säsongen på Little britian! Haha fan vad klockren den serien är :P Ja sedan var det dags för lite Wii! Ulliz måste verkligen digga det! Haha! Gick hem rätt tidigt för Lilla Malin skulle upp och jobba dagen efter! Inte allt för tidigt men ändå!

Lördag så spendera jag med Ulliz där vi sjöng lite singstar och kollade på melodifestivalen! Fy fan säger jag bara! Hur röstar svenska folket egentligen! Hallå eller! Af Ugglas förbannade låt! SNÄLLA SNÄLLA! Vad är det skicka! inte ens Lill och Sussie gick vidare! Usch den förstörde min kväll! Men tur att man hade bra sällskap! För senare kom Malin dit en sväng :D Hehe ja för Lena var ju i Stockholm och skulle kolla på Metallica! (Som det inget blev av pga sjukdom) Va synd!

Söndag blev en seg dag som vanligt! Men gick senare till Ulliz en sväng!! Tack den stunden behövdes nu när det är mycket som snurrar runt i skallen på mig!

Ja så idag var jag till sjukgymnasten igen! :D Haha berätta att jag hade träningsvärk och han bara skratta! Men det är ju skönt med träningsvärk också!
Vi börjar mer och mer med roliga övningar, ja så träningsvärk kommer jag allt få i morgon skulle jag tippa på! Riktigt bra är han och fin dessutom :) Han är riktigt bra på att puscha på en (hur nu det stavas :P)

Vill bara tacka för att ni finns där för mig och jag hoppas att ni vet att alltid finns för er när ni behöver lätta på trycket eller bara att ha någon hos sig! Älskar er alla! Nämner inga namn för ni vet vilka ni är!

Sköt om er och ta vara på alla er nära och kära!

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar