Summa sidvisningar

2 mars 2009

Ny vecka

Så var den helgen över och det gick verkligen fort!
Så var man på Backyard Babies i fredags! Det hela började med att Malin , Lena och jag träffades hos Ulliz för att därefter gå till Renate där vi skulle förfesta. Ja den cidern tog allt fortare än jag trodde men det förklara nog allt för jag inte ätit så mycket innan jag gick dit. Ja men trevligt och roligt hade vi iallafall :) Ja sedan var det dags att gå ner vi gick ner redan vid halv 11 för att slippa köa :P ja man får inte vara dum :D det var inte många när vi kom dit i kö! Ja väl där inne så dansa vi för fullt och helt plötsligt så såg jag Linda där, så hon gick ut iallafall så det var ju trevligt :)
Hehe :D ja sedan vi halv 1 så drog Malin, Lena och jag för vi alla tre var trött. Det var ju dessutom min första feberfria dag så kroppen var väl inte heller direkt jätte pigg. Ja när jag kom hem så somna jag på stört! Jo så trött var jag!

Ja och sedan på lördag så var jag och kollade på fotboll! ÄNTLIGEN! Nu väntar man bara på att fotbollen ska dra igång på riktigt på gräs såklart! för fotboll på grus är inte kul men de går att kolla på! Längtar till 19 april då KB har sin premiär borta mot Kentry :D Hoppas vi kan åka iväg och kolla på den! Sen på kvällen så var Lena,Ulliz och jag och käkde pizza :) mums! å sen blev der mys hos Ulliz :D

Söndag blev en dag med Linda, vi var ute och gick en sväng och senare hamnade vi hos Linda där vi prata massa och kollade lite Youtube klipp :D alltid lika kul det!

Ja idag så ska jag iväg till sjukgymnasten här vid 11 och vad som händer därefter får vi väl la se :P

Sköt om er!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar