Summa sidvisningar

14 mars 2009

Lördag var det här


Träffa Fia en stund igår och vi prata en hel del! Som vanligt skulle jag mer säga :D Vi är ju rätt bra på det! Men alltid lika kul!

Ja annars igår så var vi till Karlstad en sväng och gick på IKEA där istället för Örebro. Det finns lite grejer där som det inte finns i Örebro! Vi hitta de glasen som inte finns i Örebro längre :P Det var ju bra! Annars så köpte Emma en stor fin tavla som hon har ovanför soffan, har inte kollat hur det ser ut än men det kommer! :D Ja sedan som sagt så träffa jag Fia en stund efter vi kommit hem från Karlstad.

Ja igår gick jag och la mig vid 12 men jisses vad trött jag varit då och gick inte upp förrens halv 11 :D Men det var riktigt skönt måste jag ju säga! Bara det att la familja prata och hade sig en massa.

Ja och nu sitter man här en stund och ska väl inte göra i ordningen mig på ett tag iallafall för ska inte iväg förrens efter 18 så jag har tid på mig att bara ta det lungt :D Inge fel! Ingen panik :P För klockan är bara 13.19 just nu när jag skriver! Kan vakna till lite mer och känna migLänk någelunda pigg! Vore väl trevligt! För sedan vara massa social :D Alltid lika roligt!

Ja la finala på melodifestivalen ska jag inte kolla på då så det får jag kolla upp på något annat sätt! haha! Hoppas att det blir antigen Marlena eller EMD! bara det inte blir Caroline af Ugglas!
Snälla snälla! :P

Nej nu ska jag väl inte skriva så mycket mer för idag! Blir i morrn då eller kanske när jag kommer hem! :)

Musiktips bara, Christina Aguilera - The voice within
http://www.youtube.com/watch?v=NWixUIMTjYc

Sköt om er alla!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar