Summa sidvisningar

20 mars 2009

Evigaväntan nu blir det

Jaha så har man varit till Karlstad Universitet och pratat med syo:n där och fick svar på det men hade funderingar på så nu känner man sig klokare! Så nu har jag skickat in en anmälan! Så nu är det bara att vänta de här månaderna innan man får beskedet i juli nån gång :D Spännande! Men jobbigt också för man vill ju veta nu! Men får la se om man har betyg så man kommer in! För man var ju inte direkt att man pluggade på gymnasiet direkt! Usch vad trött man var då, men inte alls konstigt efter man gått i skolan 12 år! Sjukt för sedan vet man att man måste utbilda sig om man vill komma nånstans!

Ja så nu sitter man här, ja eller nu står jag faktiskt! För det är ett högre databord och vi har ingen passande stol! Så man sitter inte allt för bekvämt men det är bra i och för sig!

Så vad händer annars idag, inte den blekaste ska jag säga! Får la ta det som det kommer! Men en sak vet jag! Vi ska äta Tacos ikväll! mums, det kan man inte föräta sig på för det blir aldrig detsamma när man tar!

Nej nu ska jag inte skriva så mycket mer just nu! kanske kommer senare eller så blir det i morrn!

Sköt om er!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar