Summa sidvisningar

5 mars 2009

Snart helg IGEN :D


Ja men jisses vad denna vecka går fort då!

Det som har hänt då:

Måndag: Så var jag till sjukgymnasten och det gick bra! Har tydligen en hel del muskler och riktigt bra balans för att ha skadat mig men det har läkt sig riktigt bra själv! :)
Ja sedan kom Petra förbi en sväng och det var inte igår kan jag ju säga! Men så kul att man kan se på henne att hon mår bättre för det syns verkligen!

Tisdag: Så var jag till sjukgymnasten igen. Inga märkvärdiga övningar men de tar kan jag lova! Ja jag som hade tänkt att åka med bussen hem från Brickgården, kunde glömma det! jag kom ut 10.50 och bussen gick 10.43! Ja så det vara bara att knalla hemåt! Hade tänkt att sitta och njuta av kiwi men fick äta det gåendes!

Onsdag: Var jag och syrran på Örebro unviversitet dagarna och även Fia följde med :) passa på att umgås när jag ändå var i stor stan :) Ja men lärare vill jag allt bli men vad svårt det där me inriktning! Men jag tycker Svenska och matte känns mer lockande för de yngre åldrarna! Men sedan sa de på nyheterna att förskollärare är det som kommer behövas i framtiden, men de är ju så små! Ja får ta det som det kommer! Ja sedan får jag inte glömma nämna att vu var även på bio senare på kvällen: Män som hatar kvinnor! Jag säger bara den är riktigt mäktig. Riktigt bra gjord film och otroligt handling, tänk att folk använder sin position för att få det de vill ha! Jag skulle lungt vilja hoppa in i filmen och slå ihjäl de som behandlar folk som de gör! Usch fick rysningen för det var så sjukt! Nu skulle man vilja läsa boken också!

Idag Torsdag: Ska jag först till vikarieförmedlingen :) och prata, därefter ska jag till studievägledare om att prata om universitet :) så jag kommer söka till hösten! tro det eller ej! Men har blivit helt på det att söka till lärare efter gårdagens dag! Känns kul och nu kanske många tänker: Bageri/Konditori, ja men nu lägger jag det på hyllan och har det mer eller mindre som en hobby grej! Men ingen som vet det kanske kommer fram igen ;) Ingen som vet!

Nej nu ska jag allt försöka få i mig nåt i magen så jag inte är hungrig, ja för det är inte alls bra! Fråga de närmaste om hur jag blir :D

Sköt om er!

Pusshej

Uppdatering!
Kom hem för en drygt timme sedan! Lena följde även med! Ja men nu är jag inne på en helt annan inriktning men vad svårt det är att välja! Man tänker bara när det var att välja för gymnasiet! Ja det är helt sjukt!

Ja sedan här ikväll så ska jag och Len kolla på hockey :D Färjestad-Brynäs! Ja det kommer bli SM-Guld!!

Ja sedan får jag ju inte glömma bort att säga från och med i morgon så går jag som lärarvikarie :D så nu får man hoppas på att man får jobba lite och tjäna lite pengar, för det vore inte helt fel! Speciellt inte när jag vet vad jag får i födelsepresent av mina helt underbara kompisar! Jag kan bara tacka redan nu! Längtar som bara den nu! Kan det inte bli november! :P

Ska nu kolla lite på tv nu!

Sköt om er nu!

Pusshej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar