Summa sidvisningar

22 mars 2009

Sista dagen på denna vecka....

Jo så var denna vecka gjord! Ja fort är det första jag kan säga att den har gått! Nästa vecka så blir det ingenting hos sjukgymnasten för han är borta hela veckan så det blir att träna på egenhand! Så vad jag vet vad som händer i veckan är att jag ska på jobbmässa i Örebro på tisdag och på onsdag så ska jag köra med trafikskolan. Annars får jag se om de ringer ut mig så får jobba lite. För det vore inte helt fel som sagt!

Jaha, så vad hände igår då! Det började med att jag cykla iväg till Ulliz där vi kollade på Färjestads andra semifinal mot Skellefteå, ja och där vann de överlägset med 6-0! Haha, så nu blir det ett nytt SM-guld :D FÄRJESTAD,FÄRJESTAD,FÄRJESTAD! Ja men skulle vi kila till Linda-Marie för de hade de fest för att kolla läget! Men vi fastna när och följde med ut på Statt! ja Statt är inte de första stället man väljer att gå ut på men det var Ladie night där men vi missa hela spaktaklet :P Men vad gör det, vi dansa och hade oss :D Ja lilla Ulliz kanske dags att börja äta mer så det inte tar så mycket! :D Haha!

Ja idag blev lungt som bara den, men tog mig en cykeltur bort till coop och tillbaka! En lagom tur och nu sitter man här :)



Jag har en grej jag skulle vilja göra faktiskt! Cykla vätternrundan :D Nån som skulle vilja haka på då? Det vore ju riktigt coolt! Men man har ju inte direkt allt för bra cykel för att cykla så runt, man får så ont på vissa ställen! Får väl skaffa mig en bättre sadel :)

Ja men sedan vore det lite kul att köra tjejmilen är något, för det är bra om man har något mål för det gör det så mycket lättare att träna, visst de flyter på bra nu men det skulle göra det! Någon som skulle kunna tänka sig det också? Ja eller man kanske ska ta och börja med Vår ruset :P



Ja så fyller man år snart också och det är ju inte samma sak att fylla längre! Men det ger än anledning att samla alla man tycker om och bara att ses! Fast egentligen behöver man inte ha någon andedning utan bara att ses för att umgås också! Men det är kul att ha alla runt omkring sig! Ja för de som inte vet när jag fyller så är jag ett skämt, ja visst gör just detta att folk kommer ihåg min födelsedag :P Det är ju kul att folk tänker på mig och när man fyller år!


Nej nu ska jag inte skriva så mycket mer idag :)


Men först vill jag ge en stor bukett rosor till alla mina underbara vänner och familjen för att ni alltid finns där för mig! Det är tack vare er jag kan gå vidare i alla dess motgångar! Älskar er alla!
Pusshej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar