Summa sidvisningar

15 mars 2009

Fyra små apor hoppade i sängen...


och alla ramla ner och slog sina små huvud! Mamma ringde doktorn och doktorn svarade! "Inga små apor i sängen få vara " Haha!

Ja så var det lite partaj igår! Ja därefter blev det wickan, där det inte var allt för mycket folk! Men det kom lite mer folk senare kom det lite folk! Men vi ägde HELA dansgolvet! Apdansen är våran nya grej ;)

Ja men det var riktigt trevligt igår! haha fick sig många skratt! Men skratt förlänger livet sägs det och kan inget annat än att bara hålla med!

Så idag har jag bara tagit det lungt, somna väl inte förrens 4 är något tror jag! Men sedan ville jag se när KB mötte Ölme borta så vi åkte in till Kristinehamn! Bättre med konstgräd än tråkiga grusmatcher! Men visst det går att kolla med ingen favorit! För den bästa fotboll spelas helt klart på gräs :D

Ja händer resten av denna söndag! Kolla bara ut SOLEN SKINER! Helt jävla underbart! Man får sig lite vårkänslor som man bara längtat efter!
Så nu vill man bara gå ut och gå en promenad :D Det ska jag nog allt göra också!

Nej nu ska jag fortsätta kolla på den bästa film som finns! ALLT ELLER INGET , som på engelska heter The full monty! :D så himla underbar film :)

Sköt om er!

Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar