Summa sidvisningar

17 mars 2009

vårkänslor

Ja idag får man lite vårkänslor för solen skiner och man verkligen känner att man får sig en stor energi! Ja och det är behövligt nu man lungt säga efter man har haft så lång vinter och höst!
För snön ligger fortfarande kvar men om man har tur nu så försvinner den nu om det blir såhär fint väder! Det får vi allt hoppas på!
Ja men igår kväll så var jag och syrran ute och gick en lite promenad och det var skönt, för man känner att det inte är lika kallt ute längre! Så skönt!




Ja sedan får man gratta Skellefteå och HV71 till semifinalplatsen! Kul att Skellefteå vann!
Så nu möter Färjetstad-Skellefteå och HV71 möter Frölunda! Så det blir la gôtt och se vem som vinner SM guld! men jag tror och hoppas på Färjetstas såklart för de vann senast 2006 så nu är det dags!

Annars så ska jag ner till arbetsförmedlingen för att uppdatera läget! Usch tycker inte om arbetsförmedligen! Vill bara slippa de! Men de gör jag förhoppningsvis om jag kommer in på skolan till hösten och kan börja plugga :D För det vore riktigt skönt och även kul att få plugga lite! Visst man är ingen pluggmästare men det får man väl la bli nu :D Nej men annars så ska jag jobba i eftermiddag, känns riktigt skönt! Var nu ett tag sedan!

Så nu ska jag ta och käka för sedan trampa ner till arbetsförmedlingen och sedan vidare till Sandviken där jag ska jobba i eftermiddag!

SKöt om er!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar