Summa sidvisningar

16 mars 2009

Här var det segt på schemat

Jaha, så har man varit till sjukgymnasten igen på morgonen! Seg var man men det vara bara att le och se glad ut :P Har mig själv att skylla på så!
Men jag kom upp och dit bort för det är huvudsaken :P

Så sedan jag kommit hem så har jag suttit i soffan och kollat på tv :D lagomt ansträgande :P haha

Så nu var jag ute och slägde ut lite snö på uppfarten så det försvinner fortare :) vill inte ha snön lvar! Vill ha vår! Så trött på denna dystra tid nu!



Jag har en liten dröm just nu

Om att det kan bli vi

Jag kan släppa det hela men ändå inte

För det var något speciellt med dig!

En känsla som jag inte haft på bra länge!

Men jag märker bara mer och mer att du inte är redo!

Det tynger mig men det stärker mig på samma gång!

Därför går det inte ihop för mig.

Så jag vet inte vad jag ska tro om det hela!





~~~~~~~~~~~~~~






Nu när jag sutti här och sökt efter massa bilder på google

så fick jag fram mycket bilder som inte tillhörde det jag sökte, men när jag såg denna bild och kände på en gång sånt hår vill jag :D Så vi får la se om jag någongång kan skaffa mig ett sådant hår! Haha det finns nog några som inte skulle bli förvånad eftersom jag har haft en hel del roliga färger! Men det tycker jag bara är kul , att inte vara som någon annan!

Ja men varför ska man vara det när man inte kan vara någon annan än sig själv!





Så vad har jag hunnit med mer idag ! Hmm ja du inte mycket, medan jag sitter i soffan och kollar runt på youtube och kollar på tv. Så kan det inte hända så mycket mer, än att man ibland kan få se några roliga klipp på youtube. PÅ tv så går det just nu canal + och där går det en hel del filmer på alla de kanalerna. De filmer som jag sett medan jag suttit här är Hairspray och nu på slutet Click! säger bara AMERIKANSKT! Så vilken händelserik dag jag har haft idag eller INTE! jag har fortfarande inte tagit mig till duschen efter jag kom hem vid 10, men har inte haft ork! ja fy på mig! Känner en del dåligsamvete! Men såna dagar har man rätt att få fast man bara är hemma!


Nej men nu ska jag kanska ta mig något att äta igen! för äter känns det som man göra hela tiden! Men jag känner att jag har fått tillbaka litehungerkänsla men det har nog en del med att man rör mer på sig än vad jag gjort på ett tag! Känns ju skönt för det gör så man mår bättre både psykiskt och fysiskt! Skönt att se förbättring! Ja för jag försöker ju få mig en bättre hälsa, minska på godis som är helt underbart gott, men som kan bli ännu godare om man äter det mer sällan! och även när det gäller dricka för det är den största boven!


Nej nu ska jag inte skriva massa utan ta mig något att äta istället!


Sköt om er!


Det första intrycket avgör mer än vad man tror!


Pusshej!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar