Summa sidvisningar

23 mars 2009

En sån där tråkdag..

idag känner jag! usch känns inget lockande med något just nu! Men det var faktiskt ett tag sedan jag hade en sån här dag! Så jag vet inte hur jag ska tänka just nu! usch varför nu för? Ja men det är väl sånt man får stå ut med ibland! För må bra jämt kan man inte direkt göra! Är även hungrig men ändå inte.


Svårt läge är det! Men borde väl ta något att äta iallafall! Får väl göra lite makaroner och steka några falukorvbitar! Men det får bli snart här för nu börjar jag allt bli hungrig!





Ja ni har man spelat lite sims 2 eftersom syrran hitta skivan och det är riktigt kul men man får allt hejda sig för annars är det lätt att man spela alldels för länge! Hehe





Ja idag har jag som sagt inte gjort mycket än att sitta vid datorn, har inte ens haft lust att gå ner till Telia för att lämna in mobilen! Suck bara massa krångel! Blir så trött! Men får ta det senare nu i veckan för att fixa det!






Ja tänk om jag fick ett kärleksbrev av någon kille! Ja det skulle verkligen sitta fint nu! För det är vid såna här dagar man verkligen behöver det! Men det finns inte så mycket att göra åt det!






Men en sak är helt säkert jag ska snart till min Ulliz och kolla på hockey! FÄRJESTAD, FÄRJESTAD ,FÄRJESTAD! Säger jag bara!


Nej nu ska jag gå!
sköt om er!

pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar