Summa sidvisningar

24 mars 2009

Jag finns alltid för dig!

Jag vill bara säga att jag tänker på dig Ulliz och hela släkten! Finns inte ord på hur man kan förklara hur man känner! Kan bara säga att jag finns här för dig och det vet du! Usch känner i mig om hur det känns och den dryga väntan på att det ska vara över för det är det bästa för er alla! Man vill inte att det ska dra ut på tiden för det är inte mycket av den person man är van att se! Det är bara kroppen där och själen har redan försvunnit ur kroppen!Det är nu man får massa frågor och funderingar men finner inga svar!


Annars så har jag varit till Örebro med syster yster där vi var på jobbmässan där och det var ju samma företag ja eller nått nytt var det, men där gick vi drygt en timme skulle jag tippa på! Fanns några där som prata om au par, visst låter det intressant också eftersom man ändå inte är bundet till någon här ja förutom mina familj och kompisar, men till USA det är lite väl långt eftersom det är ju inte direkt lätt för någon att komma och hälsa på! Så det gör det lite väl långt, skulle vara bättre med england för då kan både nära och kära lätt ta sig till mig och jag kan ta mig hem ibland också! Ja sedan när vi kom hem så åkte vi hem och därefter skjutsa de ner mig till Telia för min jävla mobil som de påstår är helt ny och dessutom samma modell, så börjar den krångla som den förra! SUCK! Varför ge de mig en exakt likadan mobil för?! Ja det kan man undra!



Var även på ljusparty hos Linda-Marie :D Var lika trevligt som alltid! Mumsigt fikabröd var det också som hennes lilla söta mamma hade bakat! Tackar!



Så nu sitter man här en liten stund men tänkte ta och sova alldeles snart för klockan är snart 12!

Har nu blivit att man gått och lagt sig vid 12 nu ett tag, dåligt av mig men det ska det bli ändring på iallafall!

Imorron så ska jag köra med trafikskolan och det var nog ett år sedan jag körde med de sist! Ja det har gått lite halv dant med att ta tag i körkortet tyvär! Men jag känner ändå att jag kommer ihåg en hel del iallafall när jag gjort de olika proven på datorn på trafikskolan men det är ju något som man kommer ihåg bara man övar och övar. För övning ger färdighet! För det vore inte helt fel med att ha sig ett körkort och kunna köra dit man själv vill och slippa be föräldrar om skjuts! Men visst det går fint fint med att gå också men ibland kan det vara skönt med bil!

Så nu får ni hålla tummarna för mig att det går bra för mig och även stöttar mig!


För det skulle sitta fint med att litet körkort till sommarn!




Nej nu ska jag inte skriva så mycket mer!



Sköt om er!


Pusshej!

2 kommentarer:

  1. hehe, tror vi har samma motto :P gissa vem jag är, du kan få en ledtråd, blev överfallen av en gemensam kompis till oss vid kassan på mcdonalds

    SvaraRadera
  2. Hehe ;) klart jag vet vem du är:D

    SvaraRadera