Summa sidvisningar

12 mars 2009

Vad mycket bättre det blir med....


trevligt och underbart sällskap!

Ja igår var jag iväg till sjukgymnasten igen. Var ju en aning trött för jag somna väl först vid en 2 och sedan vid 7 kommer syrran in och sa att de tyckte vi skulle flytta på bilen , så det var bara att gå upp och klä på sig och köra in bilen! Segstartas var den också eftersom den stått ute hela natten! Ja sedan var det bara att lägga sig i soffan och sova lite där innan jag skulle cykla iväg till andra sidan stan! Klockan gick fort kan jag lova! Det gick bra med allt! Speciellt med den så kallade sittningsövningen som jag hade värsta problemet med! Men nu gick det hur bra som helst och han blev riktigt imponerad att det gått så fort med att lära sig det! :) Kul att se förbättrings redan!

Ja därefter var det bara att cykla hem och käka för jag hann inte äta så mycket till frukost, blev bara en macka! Så det var gôtt med mammas hemgjorda köttbullar :D Mums!

Ja sedan tog jag det bara lungt en stund med att kolla på tv! Därefter cykla jag ner till stan för jag skulle till arbetsförmedlingen för att få underskrift så jag får pengar! Hade pratat lite med Lena innan , som sa att de var på stan! Så jag passade på att träffa de en stund! För att få lite energi för det får jag! Ja sedan fick jag följa med när de skulle hem till Malin och käka kycklingcurrypajen! Tackar så mycket :D Så där var jag en stund! Men sedan när de skulle vidare till Lena för hon skulle ha sina badkläder och hänga upp tvätt för senare gå till djupvattenträningen. Så trampa jag vidare till Linda! Där kollade vi i skolkataloger och det är bara för kul, speciellt när man ibland inte känner igen folk! Ulliz exempel vis :D Men det var ändå något bekant med henne!

Idag blir det lungt! Har precis käkat och ska snart klä på mig och sedan cyklar syrran och jag ner till trafikskolan! Så får vi la se hur det går!


~~~~~~~~

Jag ska ge dig tiden du behöver

~~~~

Jag kan inte ha bättre vänner än jag har!
Tacksam att jag har er
Det är tack vare er jag mår så bra som jag gör

Ni är mina änglar!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nej nu ska jag gå och klä på mig och gå ut! Sköt om er alla!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar