Summa sidvisningar

18 mars 2009

Våren är påväg

Ja det är redan onsdag helt sjukt vad fort dagarna går! Ja det blev flängande fram och tillbaka idag verkligen! Usch tycker inte om den backen som jag får cyka uppför! Men jag får helt klart också se det från den ljusa sidan att det ger mig motion :D

Ja så efter man varit och tränat så cykla man hemåt för att att få i sig lite mat innan det bar iväg att jobba några timmar! Ja men jag tycker det är hur kul som helst! Jobbar även i morrn där! Men får hoppas jag får jobba där mer gånger! Men på fredag så ska ju jag,Lena och mamma Carin in till Karlstad för att prata om de inriktningar som finns där och få veta mer om de!

Ja men annars så är det rätt lungt här! Lite sovmorgon i morrn, inge fel! Börjar inte förrens 12.45! Riktigt skönt måste jag säga och slutar 18.00. Riktigt skön tid att jobba! Ja så vi får la se när jag går upp i morrn! Men inte allt för sent iallafall, vill ju hinna göra lite saker innan man ska iväg!


Ja och så var man bjuden på fest på lördag :D till Linda-Marie för i morrn fyller Jessica år! Jag får la se vad jag känner för då! Men just nu är jag allt kluven, för det är ju alltid kul med de tôserna! Ja men jag ska som sagt känna efter nu de här dagarna! Vad som händer till helgen annars har jag inte den blekaste om vad som händer! Ska till att försöka få umgås med Fia och Christian nu, för det var ett tag sedan nu!



Ja nu har mot få känna lite vårkänslor när solen skiner och man ska inte tala om vilken energi man får när solen skiner!
Nej nu ska jag kila å kolla på hockeyn!
Sköt om er!
Pusshej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar