Summa sidvisningar

28 mars 2009

SNÖ NU?

Usch ja för denna snö! Det är snart April och det är nu snö ute! Vad är det för fel? Jag vill inte ha snö på min födelsedag iallafall! Men den chansen är väldigt liten i dags läget eftersom jag fyller på onsdag!

Ja för de som inte vet så fyller jag på självaste skämtardagen nämligen 1 APRIL:P

Ja jag är ett stort skämt men ett stolt sådant kan jag lova ;)

Så vad har jag gjort resten i veckan! har träffat Petra en stund här i torsdags och vi käka våfflor :D mums men det käka jag även i onsdags, så nu behöver jag inte äta mer våfflor detta år!


Ja sedan har man fått jobbat en dag denna vecka och det var igår. Då var jag på Stråningstorp i en 2:a. Det var ingen kort dag utan jag fick börja redan klockan 8 och slutade vid en 16.30!
Kändes riktigt kul att få känna sig behövd!

Ja sedan i fredag så var jag i Degerfors och det sluta med att vi gick till Wickan där Dia Psalma spela! Ja det är helt sjukt! Jag var helt nykter, men jisses vad kul det kändes att få se alla fyllon! Sjukt hur folk kan bete sig annorlunda när de får i sig massa alkohol! Ja men trött var jag iallafall! Skulle lungt kunna somna! Jag kom hem vid en halv 3 och somna på en gång när jag hade lagt mig i sängen! Det var skönt!

På lördag så spendera jag kvällen med Linda, då vi spela liye guitar hero,kollade på film, satt lite vid datorn och prata massa såklart! Det blev så att jag sov över också! haha ja inte mycket sömne den natten iallafall! Men kul hade vi och det är huvudsaken! TACK LINDA!

Söndag blev trevligt den med! Knallade hemåt vid en halv och väl hemma tog jag en snabb dusch och sedan bar det vidare till Ulliz där vi alla fyra skulle ses! Jag,Ulliz,Lena och Malin! Lika trevligt det också! Så denna helg blev en myskompiskväll!

Så fort den helgen gick men ack så trevlig och roligt med många skratt!

Nej nu är klockan mycket! ska iväg till Sjukgymnasten i morrn! :D
Ska ta och sova nu! (tänk på att när jag börja med detta inlägg så var det på eftermiddag men när jag skrev klart det var natten till måndag )

Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar