Summa sidvisningar

31 mars 2009

Dagen innan skämtardagen..

ja i morrn så fyller man hela 23 år, jisses vad fort det går! Känns som man nyss var barn!
Ja och denna tårtan gjorde jag när jag pluggade nere i Töreboda bageri/konditori! :) Vet inte hur den blev men tydligen tyckte rektorn att den såg god ut och ville han den :)
Ja men i morrn så blir dett städa och baka tårtan för senare på kvällen kommer släktingar och kompisar. :)




Trevligt värre men det kommer kännas så tomt utan Morfar som man är van att han är med :(
Alltså jag fattar inte att det gått så långt tid som det har!!


Så mycket som jag saknar dig finns inte ord att förklara! Jag sa att jag skulle gå tilldin grav på din födelsedag första gången, blev inte så utan det var väl för några veckor sedan! Det kändes så konstigt att ditt namn stod på en gravsten! Men jag ska dit igen när du fyller Morfar och sätta en stor bukett för dig, fast du skulle tycka att man inte ska slösa massa pengar på en gammal gubbe som dig!
Men det är du värd så mycket som du ställt upp för mig och alltid funnits där!! Kan du inte komma tillbaka!!
Usch i morrn kommer kännas så himla konstigt som sagt utan Morfar! Den första födelsedag utan Morfar! Men du finns i mina minnen! Man kommer på ibland när man gör något som han tyckte om och vill gå upp till morfar, men kommer på sig själv det går ju inte! :( Senast var idag när jag bakade bullar. För han älskade verkligen bullar!

Ja men om man ska prata om något roligt så var jag och jobba idag,på Rävåsen i en 3:an och det gick riktigt bra för att vara första gången för mig att ta hand om en klass helt själv! Får se när jag får jobba härnäst! Men jag har känt mig välkommen på alla de 3 skolor jag varit på! Känns ju riktigt skönt det!




Ja men så i morrn ska jag till sjukgymnasten först och sen blir det att fixa tårtan :) sedan blir det att städa och så! Så det blir nog allt att göra då!


Nej men nu ska jag ta och sova!




Grattis till mig i förskott :D




Jag vet inte men jag drömde om dig i natt och du sa det där som jag vill höra. Du gillade mig och ville satsa! Synd att det bara var en dröm :(






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar