Summa sidvisningar

19 mars 2009

Stängning?



Ja nu är det kanske dags att stänga in min känslor och inte tänka för mycket på dig! Visst det gör mig glad, men inte på det att du inte är redo! Ingen ide att stressa fram det för det gör nog dig ännu mer osäker! Egentligen borde jag släppa taget om dig men jag vill inte det för jag vill ha dig "bara" som vän. Men sedan känns det inte som du vill lära känna mig eller ens ge mig chansen för du är trött! Men egentligen vem är inte det!



Ja idag jobba jag igen :) 12.45-18, och jag skulle tydligen stänga! Men det löste sig bra ändå tack vare att det är helt underbara människor som jobbar där som gärna hjälper till och förklarar!

Det gick bra idag också och det är verkligen roligt att vara på fritid, ja eller det heter fritidshem. Så annars idag blev det lungt när jag kom hem, men så fort jag kom hem så kom pappa och tänkte skjutsa mig så vi kunde köpa mat till mig också eftersom de hade ätit från Max. Snacka om lyx när man precis ställt in cykeln i garaget! Tackar!

Ja sedan kolla man på hockeyn lite smått också :D Grattis Färjestad och hoppas ni kan klara de här semifinalerna och bli klara för La final :D Där jag inte vet vilka jag tycker de ska möta :P Men vilket som egentligen!
Ja tänka sig att det är fredag i morrn! Denna vecka har sprungit iväg! Men som det verkar nu så har jag lust att dra till Linda-Marie på lördag :D men det kan ändras också men nej tror inte det!
Kan vara kul och vara massa social också :D
Nej nu ska jag inte skriva så mycket mer!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar