Summa sidvisningar

13 mars 2009

MÅL!!!


Jaha så var det Fredag igen, ja denna veckan har verkligen gått fort måste jag ju verkligen säga! Det har varit en bra vecka, hunnit med en del iallafall och dessutom träffat mina helt underbara kompis för en stund och det ger mig en sorts energi! För det är detj ag behöver just nu!
Fast jag känner att jag mår så himla mycket bättre nu och det är tack vare mycket som händer runt omkring mig just nu! Det går bara framåt för mig och det ger mig en stor kick!
Träningen ifull fart, har mål för framtiden och det är viktigt!

Så vad ska jag göra i helgen då?
Nej jag ska troligen träffa Fia idag nu när hon kommer hem över helgen :) Har nu både pratat och umgåtts en hel del med henne och det känns bara kul! Vilken energi du ger mig ska du veta!! Tänka sig att vi känt varandra så pass länge som gjort :D Du kan verkligen mycket om mig :P
Ja annars så ska jag på fest i morrn :)
På söndag har jag lust att att kolla på fotboll :) Längtar som bara den till fotbollen drar igång :)
För nu börjar man bli trött på hockey för denna långa tiden innan man får reda på vem som vinner sm guld! Snacka om slöseri med tid! Visst de får in massa pengar! Men slöseri! Det är nu man bara längtar till hockey säsongen är slut så fotboll kan dra igång :D

Nej nu ska jag tacka för mig för just nu! Kanske skriver lite mer senare! Beror på hur mycket klockan blir!

Bara ett tips på musik!

http://www.youtube.com/watch?v=gHxtBrkbWlY

Så klockren!

Sköt om er!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar