Summa sidvisningar

6 mars 2009

Ödslar med tid!


Första vill jag tacka Lena för myskvällen igår :P Ja och Färjestad vann till slut ingen toppmatch men det kan man inte direkt förvänta sig så mycket för det är ändå "bara" kvartsfinalen men visst det är en ju en viktig match men man vill inte heller trötta ut sig för kommande matcher och om man tar sig till finalen!
Jag förstår inte heller varför man ska ha dessa ja eller det vet jag för att få in ännu mer pengar! Ja men egentligen så vinner man inte på att vinna för det är inte säkert att du vinner Sm guld för det! Så på det visset tycker jag det ödslar med tid!

Ja så vad händer annars i helgen!?
Myskväll med Malin , Lena och Ulliz :D Ser fram emot det men tiden går bara för segt idag!! Vi ska käka paj, kolla på Little britain! Om man inte har sett den så måste man ta och se den!

Vad som händer i resten av helgen märks sakta med säkert! Inga planer resten av helgen!

Nej nu ska jag duscha och sedan börja gå mot Malin!

Sköt om er!

Pusshej! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar